.

حتما این پست رو مطالعه کنید

.

سلام دوستان وققتون بخیر☕

فریضه های نخود جزو موضوعات اصلی وبلاگه و از آنجایی که دارم وبلاگ رو سروسامان میدم,تصمیم گرفتم درمورد این موضوع نکاتی را بیان کنم.

قبل از هر چیز، پست هایی که "من" درمورد این موضوع نوشتم,چون بحث های مناسبی براشون صورت نگرفت و درست طبقه بندی نشده بودن حذف شدن.

———————————

چرا این اسم؛-؛؟

همانطور که از اسم فریضه های نخود پیداست، مطالبی در این بخش قرار میگیره که فرضیه«تئوری» هستن و ممکنه حقیقی باشه یا نباشه(بستگی به اعتقاد و ذهنیت خودتون داره)

درمورد قسمت دوم اسم فرضیه های نخود، کلمهٔ نخود درواقع نشان دهنده​​​ی میزان علم و قدرت ذهن انسان در مقابل علم است، البته میتونین به عنوان اندازه کل کهکشان راه شیری در مقابل جهان هم در نظر بگیرینD:(که خیلی خیلی کوچیکتر از نخوده)

———————————

منبع فرضیه های نخود؟

تمامی مطالب این بخش توسط مطالعه و تحلیل صورت گرفته و خود نویس هست؛ بخاطر همین کپی ازشون ممنوع هست(چه در وبلاگ چه در کانال)مگر اینکه با اسم و آدرس وبلاگ و اسم نویسنده پست ذکر بشه؛در غیر این صورت رحم نمیکنم و گزارش میدم::))🔪

+اگه نوشته توسط خود فرد نباشه، حتما پایین پست منبع ذکر میشه.

———————————

فرضیه های نخود به این افراد پیشنهاد نمیشه:

۱. دوستان عزیزی که مذهبی هستن، لطفا هیچکدام از مطالب این بخش رو نخونن. من قصد توهین به باور و اعتقادات کسی رو ندارم اما مطالبی که اینجا مینویسم باور و اعتقادات من هستن.^^

۲. کسانی که از نظر سن عقلی هنوز بچه ان و فکر میکنن با یه جمله به همه چی پی میبرن.;-;

۳. کسانی که ادعا دارن و به جای اینکه عاقل شن از اونور می افتن-.-

۴. کسانی که همیشه میگن"این مطلب صد در صد، قطعا، حتما درسته، من میدونم" و کلا با ۱۰۰% حرف میزنن.(انگار همین کاملا درسته یا غلطه)

۵. لاروهایی که مورچه نشدن(توضیح میدم)

۶. کسانی که کلیپ های تئوری رو از اینستا/یوتیوب دنبال میکنن(ببخشید رفقا.. اما درصد بیشتری از شما......فکر کنم خودتون فهمیدین،-،)

———————————

قبل از اینکه به این اعلامیه پایان بدم حرف کوتاهی میزنم.

من خودم کلاس چهارم با راهنمایی بابام توی این مسیر افتادم و چشمام باز شد.تو اون سن درسته یکم برام سخت بود و دروغ چرا گریه ام اولش در اومد(ای حقیقت...)اما به مرور چیزی رو فهمیدم که بهتره بدونین:

✨"به چیزی باور داشته باشین که حالتون رو خوب میکنه. اعتقادات ما چیزی هستن که ما دوست داریم حقیقی باشن. من حرف های منطقی رو مینویسم که باورمه و دوست دارم حقیقی باشن! "✨ (به به عجب چیزی گفتم.با آب طلا بنویسینش)

متشکرم که تا آخر این پست رو خوندین، به زودی درمورد فرضیه های نخود براتون میزارم^^🌈